UYKU & SPOR


Balçova Belediye Başkanı' na sırf bu yüzden oy versem yeridir. Anne-Çocuk cimnastiği sayesinde iki yıldır delirmekte olan ben nihayet uyku yüzü görüyorum. Nasıl oldu anlamadım bile. Haftada bir gün bir saatlik olay hayatımı kurtardı resmen. Nasıl bir enerjiyle girişiyorsa artık Alpi aletlere, daha dönüş yolunda uyuyor. Heheeee! Cuma öğleden sonrası keyfimi garanti altına almak için spor çıkışı 15dk' lık bi de park. Alpi in wonderland!!!
Gözle görülür gelişmeler de var tabiiki. Benim boynuma yakın meyilli bir denge tahtasında iki elini açarak neredeyse bana tutunmadan yürüdü yürüyecek. Uykusu düzene girdi:)))Aynı mesafeyi yatay&dikey olarak sürünerek katediyor. Kurallara uyuyor. Arkadaşlarını resmen sayıklıyor. Uykusu düzene girdi:))))Yeni şarkılar ve oyunlar öğrendik. Paylaşmak daha az problem olmaya başladı. Uykusu düzene girdi:)))Yağışlı günler haricinde -yoruldukça arabasına biniyor- yürüyerek gidiyoruz. Yolda çok şeyi konuşma fırsatı doğuyor. A söylemişmiydim: Uykusu düzene girdi:)))))

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More